10 Музеїв за 10 днів: Новий стартап у Китаї

У понеділок побувати у Галереї Уффіци у Флоренції та у Музеї д`Орсе у Парижі, до середи відвідати Національний повітряно-космічний музей Вашингтону, прогулятися залами ньюйоркського Музею сучасного мистецтва та Німецького історичного музею. І це ще далеко не повний план подорожі.

Діти більш ніж з 180,000 китайських селещ подорожують протягом тижня десятьма найвідомішими музеями світу. Двогодинні щоденні передачі поєднують у собі анімацію, кліпи з нещодавніх поїздок китайських викладачів у музеї та коментарі китайських вчених у Шанхайській студії.

Родини заплатили стартапу Aha School. Вартість участі у програмі еквівалентна $2.85. Студія базується у Шанхаї, вона надала доступ для використання програми 174 сільським класним кімнатам.

Експерти в галузі освіти говорять, що «100 тисяч дітей, які відвідують 10 кращих музеїв світу» вже здобув популярність на китайських платформах соціальних мереж. Він може сприяти вдосконаленню міждисциплінарної освіти в Китаї. До того ж, такі освітні проекти привертають увагу до нерівності між сільською та міською системами шкільної освіти у Китаї.

«Це, безумовно, чудова модель», — сказав Лінгксін Хао, професор соціології університету Джонса Хопкінса, який вивчає сільську освіту в Китаї. — «Але всі соціальні ініціативи та благодійні організації не можуть вирішити проблеми, оскільки зміни мають здійснюватися політиками у центральному уряді. Вони повинні стикатися з проблемами та перерозподіляти ресурси «.

«За останні десять років китайський уряд багато вклав у сільську освіту. Багато шкіл отримали нові бібліотеки, інтернет-з’єднання, цифрові проектори та електронні дошки».  — розповіла Ванг Дан, доцент кафедри освіти в Університеті Гонконгу.

Пан Лишень, директорка проекту віртуальних музеїв Aha School , у минулому телевізійна журналістка, сказала, що проблема полягає, мабуть, не в тому, що електронні уроки подавалися погано, а швидше у тому, що мало хто з педагогів у Китаї з’ясовував, як зробити їх цікавими.

У сільській місцевості Китаю вже є доступ до Інтернету, сказала вона, додавши: «Основною проблемою є те, що можна отримати з Інтернету».

Для проекту, за її словами, вона набрала команду з 50 чоловік для розробки графіки, поїздки до 10 музеїв, розробки коментарів до творів мистецтва та наукових виставок, а також розподілу матеріалу на двогодинні щоденні трансляції. Програма поширюється за допомогою CCtalk, китайського додатку, що спеціалізується на навчанні в прямому ефірі.

«Кожна дитина є унікальною квіткою,» — сказала пані Пан.

Переклад матеріалу з The New York Times

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *