«Як я перестав ненавидіти музеї»: 8 TEDx Talks про музеї

Згадайте, як ви вперше потрапили до музею. Ваші батьки вирішили долучити вас до прекрасного?  То була шкільна екскурсія? Чи вас завела до музею на перше побачення дівчина? (Повірте, таке буває доволі часто) А може ви просто сховалися там від негоди? Яке враження справив музей? Чи змінилося воно у подальшому? На ці, а також інші питання відповідь можна знайти у TEDx Talks. До речі, редакція Cedra дуже цікавиться вашими відповідями на ці питання. Чекатимемо на них за адресою: cedrablog@gmail.com

  1. «Як я перестав ненавидіти музеї, а полюбив їх» Нік Грейс

«Я ненавиджу музеї! Я вважаю, що вони нудні, картини не викликають у мене жодних емоцій. Але чотири роки тому сталося дещо дивовижне. Дівчина повела мене на побачення до музею…» Нік Грейс любить музеї, але ненавидить те, як подають більшість інформації їхні працівники. Він заснував Museum Hack, компанію приватних екскурсоводів, що пропонують нетрадиційні музейні екскурсії. Нік жив у Нью-Йорку протягом останніх семи років, його улюбленим місцем там став Метрополітен — музей мистецтва. Він цікавиться самовдосконаленням і любить влаштовувати вечері та коктельні вечірки для нових друзів.

2. «Якими будуть музеї майбутнього?» Сара Кендердін

Професор Сара Кендердін створює потужний інтерактивний досвід для музеїв: новаторські методики залучення відвідувачів, з використанням новітніх технологій. Вона об’єднує культурну спадщину з новим досвідом медіа-мистецтва за допомогою інтерактивного кіно, розширеної реальності тощо. Сара — професор Національного інституту експериментального мистецтва (NIEA), Університету Південного Уельсу та керівник спеціальних проектів музею Вікторії (Австралія). Вона також є керівником досліджень прикладної лабораторії інтерактивної візуалізації та реалізації (ALiVE), міського університету Гонконгу.

3. «Музей майбутнього — музей світу» Флоріан Поллак

«Чи можете ви пригадати, коли останнього разу були у музеї і вам там сподобалося?» Флоріан Поллак підкреслює важливі фактори, через які ми відвідуємо музей, і він пояснює необхідність демократизації цих установ. Майбутнє музеїв зміниться з використанням технологій для доступу до мистецтва з усіх куточків світу.Флоріан Поллак є головою відділу комунікацій та маркетингу в Музеї історії мистецтва у Відні, він відповідальний за маркетинг, пресу, зв’язки з громадськістю, збір коштів та організацію подій.

4. «Переосмислення музеїв: Ми усі — куратори» Ерік Шілп

Ерік розповідає про необхідність змін концепції музеїв та пропонує способи здійснення цих змін. Ерік —  справжній новатор, незалежний мислитель, генератор ідей, агент змін. Він має досвід у керівництві та управлінні музеями та громадськими проектами.

5. «Бачити минуле крізь майбутнє: Чому музеї важливі» Коллін Лез

Чому музеї  сьогодні мають значення більше, ніж будь-коли раніше? Що історичні об’єкти та образи розповідають нам про себе? Ця розмова розглядає роль історії мистецтва в пост-цифровому світі та обгрунтовує важливість бачити себе сучасного. Коллін спеціалізується на музейному менеджменті та історії. Протягом останніх десяти років вона працювала перекладачем та складала стратегією для кількох національних музеїв, неурядових організацій у регіонах Середземномор’я. Останні роки керувала Глобальним колективом лідерів музеїв у Метрополітан Музеї в Нью-Йорку.

6. «Музей як активатор, музей як активіст, музей як агітатор» Педро Гаданьйо

Музеї є консервативними структурами, але вони можуть діяти як активісти та активатори. А також пробуджувати суспільну свідомість. Педро Гаданьйо є куратором у Департаменті архітектури та дизайну в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку. Також, він відповідає за Програму молодих архітекторів та керування виставками.

7. «Як ви можете активувати м’яку силу вашого музею» Нгайр Бланкенберг 

«Я — музейний доктор». Нгайр Бланкенберг займається плануванням інноваційних музеїв та оздоровлення міського простору. Вона є співавтором з Гейл Лорд книги «Зміст музеїв та м’якої сили (AAM Press 2015), яка закликає музеї відігравати важливішу роль у створенні рівноправних та всеосяжних міст. Вона є одним із засновників Музею СНІДу в Африці — загальноафриканського проекту, який збирає, зберігає, інтерпретує та пам’ятає історію та вплив СНІДу на континенті.

8. «Відкриття Музею» Ніна Саймон

Ніна Саймон є виконавчим директором Музею мистецтва та історії Санта-Крус (MAH), що протягом року переживав радикальні перетворення, щоб стати процвітаючим центром. Відкриття маркетологів у громаді збільшило відвідуваність та рівень співпраці, динамічності та актуальності для музею. Саймон навчає радикальному виставковому дизайну випускників університету Вашингтона і пише популярний блог Museum 2.0. Її книга  «Музей участі» названа «майбутньою класикою музеєзнавства». Раніше Саймон працювала  незалежним консультантом понад 100 музеїв та культурних центрів у всьому світі, зосереджуючи увагу на зацікавленості громадськості. Вона працювала куратором в Музеї інновацій з технічних питань в Сан Хосе, штат Каліфорнія, і була спеціалістом з розвитку досвіду у Міжнародному музеї шпигунів у Вашингтоні, штат Колорадо.

Фото на обкладинці з сайту: museumhack.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *