7 сміливих рішень для реклами музеїв

Реклама та лінь — рушії прогресу. Талановиті маркетологи здатні продати відходи, загорнуті у гарну обгортку. Але ж культура, музеї — це у першу чергу глибокий зміст. Як розповісти про те, що містить у собі ледь не всю історію людства, і не налякати складністю та серьозністю тих, хто приходить за натхненням.

Тож, як прорекламувати музей чи музйну подію сміливо, з повагою до закладу, просто, зі смаком, обіцяючи як розваги, так і нові знання?

  1. Мінімалізм та «Якщо…» у Державному музеї природничої історії Штутгарта (Німеччина)

The State Museum of Natural History Stuttgart 

Сила мінімалізму. Проста та яскрава реклама музею від агенції Scholz & Friends від 2007 року. Замість пояснень треба один раз побачити.

2.Наука у повсякденні. Музей науки у Лондоні

Science Museum

Наукові відкриття оточують нас кожендень. Вони скрізь, людство просто не звертає на них уваги — такі вони типові. Це одна реклама із серії акцій по залученню суспільства до музеїв. Автори звернули увагу на найбуденніші речі та наголосили: «що ви побачете після відвідання музею». До того ж, шрифти та кольори виділяють ключові слова: діти, цікаво, весело, навчання. Автори — агенція Carter Wong Design.

3. Гумор та проста мова у Національному військовому музеї у Челсі

National Army Museum, Chelsea (Britain)

Говорити так, щоб зрозумів кожен — віж професора до трирічної дитини. А також, використовувати національну особливість — англійський гумор. Це дві складоі успіху у рекламі даного музею. Також варто звернути увагу на «гру» зі знаменитими модними брендами — Вів’єн Вествуд та Бербері, коли форма надихає на створення одягу у стилі мілітарі. Прості, але дієві аналогії.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

4. Чіпляючі питання від Денверського природничо-наукового музею

Denver Museum of Nature & Science, US
Варто звернути увагу на дві форми роботи маркетологів. Перша націлена на батьків та дітей: «Чи не усі 9-річні хлопчики грають у війну, але лише деякі захоплюють пів світу». І друга, більш доросла ідея: «16 мільйонів людей є носіями його ДНК. Тоді постає питання: Коли ж він знайшов час побудувати найбільшу імперію у світі?»  Чи знаєте ви відповіді на ці питання, чи ні, але ви вже взаємодієте з рекламою від агенції Carmichael Lynch (2009).

5. Прямий зв’язок давнини та сьогодення у Музеї мистецтв у Сан-Паулу

The São Paulo Museum of Art (or MASP), Бразилія

Їх очі бачили митця, вони були знайомі із ним, можливо товаришували чи навіть більше. Вони жили у його епоху, а він зосередив увесь той світ та частинку себе у їх очах. Автори рекламної компанії наголошують на тому, що подивившись у очі героїв портретів можна побачити митця.

Наприклад: «Я бачив крах генія. Я бачив останні роки Вінсента Ван Гога. Я бачив як французи занижують мою вартість. Я бачив у якій бідності помирає митець. Я бачив радісну Європу. Я бачив, як мільйони кричать моє їм’я на аукціонах. Я бачив нові будинки. Я бачив, як навчаються діти та дорослі. Я бачив, як молода будівля стає найпопулярнішим у Бразилії музеєм. Але, побачивши все це, є одне, що я ще не бачив: ти. Приїдь, я хочу побачити тебе«.

6. Застати Карла Маркса вдома у Музеї комунізму у Празі

Museum of Communism

Цей музей славиться своїми неоднозначними та яскравими постерами. Одна матрьошка з іклами чого варта. «Домашня» рекламна кампанія агенції Young & Rubicam Prague покликана показати, що ті, кого було прийнято вважати чи не новими богами, насправді звичайнісінькі люди.

7. Прості істини у Музеї Ізабелли Стюарт Гарднер у Бостоні

 Isabella Steward Gardner Museum

У цьому музеї представлена унікальна колекція від ренесансного до модерного живопису та декоративно-прикладного мистецтва. Реклама говорить про те, що усе мистецтво прийшло із життя. Цікаво, що для рекламних колажів не шукали ідентичних моделей, не гримерували їх ідеально «під картину», але навпаки шукали примарну, зовсям легку подібність. Дуже просто і дуже промовисто.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *