Мистецтво на вулицях: Оutdoor для музеїв та галерей

У квітні 2018 року Національний музей Тараса Шевченка та оператор зовнішньої реклами «РТМ Україна» відкрили художню аутдор-галерею на бульварі Шевченка в Києві. Проект «Шевченко для тебе» сприймається єдиним цілим, коли ви рухаєтесь вздовж бульвару від Площі Перемоги до Бессарабського ринку. Здається, що не лише бульвар змінився, змінюється і сам Шевченко – від канонічного образу Кобзаря до людини, яка говорить з вами  як друг: «читайте, думайте, любіть, боріться, не здавайтесь, живіть!»

Музеї та галереї, як зберігачі історичних та художніх цінностей, постійно вимушені нагадувати людям про свої скарби, актуалізовувати їх, для того, щоб відвідувачі повертались до музеїв ще і ще. Один із шляхів для реалізації цього – вулична реклама, як самі конструкції, так і ambient-проекти під відкритим небом. До вашої уваги – найцікаві приклади такої співпраці музеїв та рекламних компаній.

Вільнюс

В квітні цього року у Вільнюсі на рекламному пілоні (в Європі їх називають колоннами моріса) експонувався один з шедеврів Педро Реєса: «Скрипка», робота з серії «Роззброєння». Це один з найвідоміших проектів мексиканського скульптора, для якого було використано 15000 одиниць справжньої зброї,  конфіскованої поліцією міста Сьюдад-Хуарес у місцевих банд. З них Педро Реєс створив цілий оркестр музичних інструментів. «Скрипка» знаходиться у литовському фонді LewbenArtта була представлена їм для промо-експозиції «CollectingHits».

Живописні полотна «ожили» та виступили за рамки рекламних конструкцій 2011 року під час проекту MintMuseum від агенції BooneOakley. Таким перформансом музей запрошував відвідати музей, де в цей час експонувалось мистецтво півдня США.

Лейпциг

В наступному кейсі – сам твір мистецтва став рекламним постером, коли на нього нанесли спеціальну акцію та ціну. Таким шляхом пішла агенція Preuss und Preuss в одному з музеїв Лейпцига, надрукувавши репродукції картин з промо знижками на річний музейний абонемент.

Рекламуючи спадщину «голандський Малевича»  – Піта Мондріана Hague Museum разом з агенцією Kinetic Innovations створили кампанію, яка порушила звичний міський ритм абстрактною гармонією художника.

Нова Зеландія

Бренди часто створюють або підтримують творчі проекти. Новозеландська мережа кав’ярень Robert Harris ініціювала проект зі створення витворів мистецтва на серветках. «Ні перерви без натхнення»  – слоган кампанії, тим більше, що кава якраз стимулює творчу активність.

Ще один рекламний перформанс влаштував Canon, коли 2016 року випустив на ринок новий фотоапарат. Компанія запропонувала фотохудожникам за добу створити за допомогою нової камери свої  роботи, які  одразу ж будуть виставлені у галереї.

Денвер

«Смачним» став рекламний проект Музею природничих наук Денверу до їхньої виставки шоколаду. Бігборд перетворився на велетенську шоколадку в обгортці. Кожного тижня обгортка зменшувалась, відкриваючи таким способом плитку з рекламою виставки.

2009 року для виставки культури Вуду шведський музей разом з агентством Valentin & Byhr розробили дуже наочну і водночас влучну рекламу.

США

Музей польотів за допомогою наступної реклами запросив усіх бажаючих «приземлитися» в ньому, як це зробив парашутист на рекламному бігборді.

2009 р США, агентство Intermark.

«Мистецтво всюди» – проект Асоціації зовнішньої реклами Америки та 5 американських музеїв з Чикаго, Далласу, Лос-Анджелесу, Вашингтону і Нью-Йорку. Протягом місяця літа на величезній кількості цифрових носіїв усіх міст США експонувалися 50 найцікавіших експонатів з колекцій музеїв. Мета кампанії – створити дискусію навколо мистецтва, ввести його у вуличний, публічний простір та пробудити зацікавленість американців до їхніх національних скарбів.

Сучасні цифрові кампанії

Як правило, використовують інтерактивні технології для залучення споживачів та взаємодії з брендом. Абу-Дабський Лувр та агентство TBWA створило інтерактивний Outdoor-кейс на автомагістралі Е11 Абу-Дабі – Дубай.

Коли ви наближаєтесь до постерів з сюжетами шедеврів Лувру на авто, ви помічаєте, що ваше радіо дає збої: це глушники, встановлені на рекламних щитах, втрутилися в ваш ефір з музейним аудіогідом, щоб розповісти про експонат, повз який ви проїжджаєте.

Реалізовано в лютому цього року.

Найновіша кампанія (квітень 2018) в Шанхайському метро спільно з брендом KFC і Національним музеєм Китаю  розповідає про китайські традиції та мистецтво.  Крім digital-відео стіни, тут і традиційне брендування поверхонь: одним словом, метро Шанхаю в квітні цього року перетворилось на музей.

Завершує нашу підбірку комплексна кампанія 2017 року з Естонії. Її автори – Міністерство оборони та агенство Tabasco, цільова аудиторія – молоді жінки країни. Кампанія нагадує глядачам, що з 1700 по 1900 роки Естонія була тричі окупована різними державами і питання захисту незалежності залишається одним з найважливіших для громадян.

Дівчина з найвідомішої скульптури Тарту – фонтану «Студенти, які цілуються» була у одягнута в камуфяж, що одразу змінило меседж пам’ятника. «Прощальний поцілунок» – під такою назвою проект поширювався в соцмережах. Кампанія отримала величезний соціальний відгук і  в результаті кількість жінок, які пішли до армії, виросла до 4,5 % .

А все тому що мистецтво – велика рушійна сила! Використовуйте Outdoor- рекламу для ваших великих ідей та мрій.

Група компаній «РТМ Україна», Національний оператор OutofHomeмедіа, Національний музей Тараса Шевченка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *